فرآیند ثبت سفارش چگونه می باشد ؟
روند ثبت سفارش در وبسایت " با ما بست " بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچگونه پیچیدگی خاصی نمیباشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. در صفحهنخست یا صفحهها ، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.
2. در صورتی که مشخصاتی مانند مدل ، رنگ ، اندازه و... وجود داشت ، آنچه را می پسندید انتخاب کنید.
3. بر روی دکمهی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجرهای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.
4. بر روی دکمهی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.
5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کردهاید را مشاهده میکنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمهی ثبت سفارش کلیک کنید.
6. در مراحل بعد، فرمها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید و وضعیت عضویت شما، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.
نکته : در صورتی که مبلغ خرید شما بالای 500 هزار تومان با اعمال کد تخفیف " bmbSend " هزینه مبلغ ارسال کالا را تخفیف دریافت کنید.
در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آنها بهرهمند شوید.
پیگیری سفارش به چه صورت است ؟
برای اطلاع از وضعیت سفارشهای خود، پس از ورود به پنل کاربری ، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آنها بهرهمند شوید.
آیا امکان پرداخت از طریق کارت بانکی وجود دارد؟
بله. برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشید. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.
چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم ؟
کلیه سفارشات شما با پست پیشتاز تحویل، تا به نشانی مندرج در پنل شما ارسال گردند.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
پس از تحویل مرسوله شما به اداره پست میتوانید شماره مرسوله 24 رقمی کد پیگیری شما را از طریق سایت شرکت پست به نشانی https://tracking.post.ir پیگیری نمائید . کد پیگیری از سرشماره رسمی "باما بست" برای شما ارسال می گردد .
می توانید تا دریافت محصول ، مسیر ها را رصد نمائید.
بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
پس از ثبت سفارش توسط شما ما طی 1 روز کاری مرسوبه را تحویل پست ایران می دهیم ، از آن لحظه به بعد با توجه به مسیر های پستی نهایتا تا 4 روز کاری بر اساس تجربیات ما تا به امروز تحویل شما می شود. ( مجموعه ما تمام توان خود را برای دریافت هرچه سریعتر سفارشات شما در دستور کار دارد )
امکان و شرایط مرجوع نمودن محصول به چه صورت است؟
الف ) انصراف از خرید : کالا به صورت شرایط اولیه در کارتن های خود قرار داده می شود و از طریق پست به نشانی مندرج در صفحه تماس با ما ارسال می گردد ، توجه نمائید که حتما می بایست در بازه زمانی تعریف شده ( 2 روز کاری پس از دریافت توسط پست ) مرسوله تحویل پست گردد.
ب ) آسیب کالا در هنگام ارسال : کالا به صورت شرایط اولیه در کارتن های خود قرار داده می شود و از طریق پست به نشانی مندرج در صفحه تماس با ما ارسال می گردد ، توجه نمائید که حتما رعایت بازه زمانی تعریف شده ( تحویل مرسوله دریافتی نهایتا تا 2 روز کاری پس از دریافت توسط پست ) بابت تائید و پیگیری و جلوگیری از خسارات احتمالی الزامیست.
روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟
- کالا می بایست در جعبه اصلی خود به " با ما بست " بازگردانده شود.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- لازم است جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده ، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- حتما تمامی اقلام همراه محصول را در بسته بندی و شرایط اولیه قرار داده و ارسال نمایید.
- در صورتی که اقلامی به عنوان هدیه در کنار محصول ارسال شده باشد لازم است این اقلام نیز بازگشت داده شود.
( نکته : همه ی تلاش ما در با ما بست بر این است که کالای خریداری شده شما در شرایط مطلوب به دست شما عزیزان برسد ، با این حال ممکن است پس از خرید ، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا نمائید . ما این امکان را برای شما در نظر گرفتیم که با آسودگی خاطر ، در مدت 2 روز کاری پس از دریافت کالا ، برای باز گرداندن آن اقدام کنید . )
روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟
1. کارشناسان خدمات پس از فروش " با ما بست " ایرادات مطرح شده را بررسی میکنند.
2. علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.
3. پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا، وجه به حساب شما (حساب صرفا به نام شخص خریدار ) مرجوع می شود و در صورت عدم تایید، هماهنگی آن با شما انجام و کالا به شما باز خواهد گشت.
4. در مواردی که درخواست بازگشت کالا ، توسط خدمات پس از فروش رد شود ، پس از هماهنگی ، کالا برایتان ارسال می شود. در صورتی که به هر نحو از دریافت کالای مرجوعی خودداری کنید، " با ما بست " صرفاً تا 30 روز نسبت به نگهداری کالا اقدام نموده و پس از اتمام این مدت ، هیچ مسئولیتی در قبال نگهداری از کالا و یا بازگشت مبلغ یا کالا به عهده نخواهد داشت.
در صورتی که کالا مورد پسندم نباشد، می توانم آن را مرجوع کنم ؟
بله. انصراف از خرید تا 48 ساعت پس از تحویل و اعلام درخواست مرجوعی کالا را در مدت زمان 48 ساعته تحویل پست می دهیم ، کالا هر زمان تحویل و بررسی گردید طی 24 ساعت وجه به حساب شخص سفارش دهنده ( صرفا ایشان ) واریز می گردد.
اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟
- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، باید کالا در شرایط اولیه باشد و از آن استفاده نشده باشد.
- ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
-اگر کالا توسط کاربر ایراد پیدا کند (شکستگی-خط و خش) شامل این سرویس نمی باشد.
بسته بندی کالا به چه صورت هست ؟
بسته بندی تمام محصولات در کارتن های مخصوص " بامابست " ارسال می شوند.