انتقادات و پیشنهادات
اهداف فرآیند سامانه پیشنهادات و انتقادات در " با ما بست "
- شناسایی بازخوردهای مشتریان درخصوص کار و گرایش های آنان
- توسعه توانایی های فردی و ایجاد خلاقیت مخاطبین ازطریق ارج نهادن به پیشنهادها و انتقاد های منطقی آنان
- افزایش نقش، هویت، رضایت، وفاداری، همبستگی و تعلق در کارمندان یا مشتریان و احساس مسئولیت درحل مسائل
- مدیریت انتقادات و پیشنهادات ثبت شده و بررسی آن ها
- ارتقاء کمی وکیفی فعالیت های کارکنان و مشتریان، کاهش هزینه ها، بهبود روندهای عملیاتی
- دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادها و بررسی آن ها
- امکان رتبه بندی پیشنهاد دهندگان
- پیشگیری از وقوع دوباره مشکل با حل ریشه ای آن
- کاهش صرف زمان برای تیکت های مشابه
- بررسی انتقادات و پیشنهادات هایی با اولویت بالا در اسرع وقت
- بهبود مستمر از طریق شناخت مشکلات و راهکارهای ارائه شده برای رفع آن ها