همه ی این فرایند ما از این سوال شروع شد : چگونه میتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم؟
لازمه پاسخ به این سوال و حرکت در مسیر ایجاد خدمات بهتر که مورد پسند شما مشتریان عزیز " با ما بست " باشد را در فرم رضایتمندی مشتریان قرار دادیم تا بتوانیم نقاط ضعف خود را شناسایی و برطرف همچنین ، بر نقاط قوت خود و بروز تر نمودن آنها اقدام نمائیم . از شما قدردانیم بابت زمان گرانقدرتان که برای کمک به هر چه بهتر شدن ما جهت خدمات رسانی بروز تر صرف می کنید.
از اینکه یکی از بهترین و وفادارترین مشتریانمان هستید، از شما سپاسگزاریم. از اعتمادتان ممنونیم. موفقیتمان را مدیون وفاداری و حمایت مشتریانی چون شما هستیم. تلاش میکنیم تا در آینده تجربیات خرید لذتبخشتری را برایتان فراهم کنیم خدمات رسانی به مشتریان کار سختی است. برخی از روزها ممکن است آرام و مفید باشد و برخی دیگر سخت و چالش برانگیز. ما گوش دادن را دوست داریم. با خوب گوش دادن چیزهای زیادی آموختهایم. گوش دادن دقیق و پاسخدهی مناسب ، بالاترین کمالی است که در هنر مکالمه میتوانیم به آن دست یابیم. ما میزبان هستیم و شما عزیزان مهمان. وظیفهی ما این است که تجربیات خوشایندی را برای شما رقم بزنیم. خواهشمندیم ما را با تکمیل فرم رضایتمندی مشتریان در رسیدن به هدف اصلی ما را در مسیر رسیدن به شعار " با شما بهترینیم " کمک نمائید تا کمی ها و کاستی ها را جبران و بهترین ها را برای شما فراهم آوریم .