فرم رضایتمندی مشتریان


  • {{value}}
نام و نام خانوادگی را بنویسید. نام و نام خانوادگی را کوچک‌تر از 50 حرف بنویسید.
شماره موبایل را بنویسید. شماره موبایل را کوچک‌تر از 50 حرف بنویسید.
استان و شهر را بنویسید. استان و شهر را کوچک‌تر از 30 حرف بنویسید.
1 - کیفیت محصولات "با ما بست" چه میزان رضایت بخش است؟ را انتخاب کنید.
2 - بسته بندی محصولات "با ما بست" چه میزان رضایت بخش است ؟ را انتخاب کنید.
3 - محصولات "با ما بست" چه میزان در دسترس شما قرار دارند؟ را انتخاب کنید.
4 - میزان رضایت شما از محصولات "با ما بست" چقدر می باشد؟ را انتخاب کنید.
5 - آیا از نحوه قیمت گذاری "با ما بست" رضایت دارید؟ را انتخاب کنید.
6 - آیا از تنوع نحوه پرداخت در "با ما بست" رضایت دارید؟ را انتخاب کنید.
7 - نحوه توزیع و ارسال کالا برای شما رضایت بخش است؟ را انتخاب کنید.
8 - آیا از زمانهای دسترسی به کارشناسان ما رضایت دارید؟ را انتخاب کنید.
9 - نحوه دسترسی به کارشناسان "با ما بست" چه میزان رضایت بخش است؟ را انتخاب کنید.
10 - میزان رضایتمندی شما از نحوه خدمات رسانی توزیع کنندگان چقدر است؟ را انتخاب کنید.
11 - کیفیت خدمات ارایه شده "با ما بست" تا چه حد رضایت شما را برآورده کرده است؟ را انتخاب کنید.
12 - خدمات "با ما بست" تا چه میزان قابل اطمینان هستند؟ را انتخاب کنید.
13 - آیا از اشتیاق و تمایل کارکنان در ارایه خدمات به شما رضایت دارید؟ را انتخاب کنید.
14 - میزان رضایت شما از مهارت و تسلط فنی و ارتباطی کارکنان چقدر است؟ را انتخاب کنید.
15 - چقدر با این جمله موافقید : "با ما بست" یک برند شناخته شده است ... را انتخاب کنید.
16 - چقدر از عملکرد "با ما بست" در مقایسه با رقبا رضایت دارید؟ را انتخاب کنید.
17 - تجربیات گذسته شما از "با ما بست" چقدر رضایت بخش است؟ را انتخاب کنید.
18 - انتظارات شخصی شما تا چه اندازه توسط "با ما بست" برآورده می شود؟ را انتخاب کنید.
19 - چقدر احتمال دارد مجددا از "با ما بست" خرید انجام دهید؟ را انتخاب کنید.
20 - چقدر احتمال می دهید "با ما بست" را به دیگران توصیه کنید ؟ را انتخاب کنید.
21 - چقدر با این جمله موافقید " در صورتیکه محصولات "با ما بست" افزایش قیمت داشته باشند باز هم از این شرکت خرید می کنم " را انتخاب کنید.
22 - در صورت داشتن شکایت در گذشته ، چقدر از کیفیت پاسخگویی و رسیدگی به شکایات "با ما بست" رضایت داشتید ؟ را انتخاب کنید.
23 - چقدر از کیفیت اطلاعات ارایه شده در مورد محصولات "با ما بست" و ویژگی های آنها رضایت دارید؟ را انتخاب کنید.

کمی صبر کنید...

همه ی این فرایند ما از این سوال شروع شد : چگونه می‌توانیم خدمات بهتری ارائه دهیم؟

لازمه پاسخ به این سوال و حرکت در مسیر ایجاد خدمات بهتر که مورد پسند شما مشتریان عزیز " با ما بست " باشد را در فرم رضایتمندی مشتریان قرار دادیم تا بتوانیم نقاط ضعف خود را شناسایی و برطرف همچنین ، بر نقاط قوت خود و بروز تر نمودن آنها اقدام نمائیم . از شما قدردانیم بابت زمان گرانقدرتان که برای کمک به هر چه بهتر شدن ما جهت خدمات رسانی بروز تر صرف می کنید.

از اینکه یکی از بهترین و وفادارترین مشتریانمان هستید، از شما سپاس‌گزاریم. از اعتمادتان ممنونیم. موفقیتمان را مدیون وفاداری و حمایت مشتریانی چون شما هستیم. تلاش می‌کنیم تا در آینده تجربیات خرید لذت‌بخش‌تری را برایتان فراهم کنیم خدمات رسانی به مشتریان کار سختی است. برخی از روزها ممکن است آرام و مفید باشد و برخی دیگر سخت و چالش برانگیز. ما گوش دادن را دوست داریم. با خوب گوش دادن چیزهای زیادی آموخته‌ایم. گوش دادن دقیق و پاسخ‌دهی مناسب ، بالاترین کمالی است که در هنر مکالمه می‌توانیم به آن دست یابیم. ما میزبان هستیم و  شما عزیزان مهمان. وظیفه‌ی ما این است که تجربیات خوشایندی را برای شما رقم بزنیم. خواهشمندیم ما را با تکمیل فرم رضایتمندی مشتریان در رسیدن به هدف اصلی ما را در مسیر رسیدن به شعار " با شما بهترینیم " کمک نمائید تا کمی ها و کاستی ها را جبران و بهترین ها را برای شما فراهم آوریم .