بایگانی نوشته‌ها


قلاب ماهیگیری و کلیه دانستنی ها درباره آن که یک ماهیگیر در نظر دارد

قلاب ماهیگیری و کلیه دانستنی ها درباره آن که یک ماهیگیر در نظر دارد

Hook  یا قلاب ماهیگیری اسم یک قطعه فلزی خم شده ، اغلب خاردار و طعمه دار ، که برای گرفتن ماهی  استفاده می شود است . قلاب  یک طعمه  است که ماهی به سرعت متوجه می شود که واقعی نیست. بنابراین شما نمی خواهید آنجا بنشینید و منتظر بمانید به محض اینکه قلاب در دهان ماهی قرار گرفت یا زمانی که طعمه شما در دهان ماهی قرار گرفت با کشیدن نخ ، ریسه یا لنسر ماهی را صید و شکار می کنید. ماهیگیری با قلاب و نخ ماهیگیری  شامل قرار دادن نخ ماهیگیری در آب با قلاب طعمه دار است و با دست یا با استفاده از چوب و چرخ ماهیگیری یا طناب دراز انجام می شود. ماهی ها توسط طعمه طبیعی یا مصنوعی که روی قلابی که به انتهای یک خط وصل است قرار می گیرند و در آن شکار می شوند جذب می شوند. از قلاب نیز برای صید ماهی و نرم تنان با شکار و صید  آنها در هنگام عبور استفاده می شود.

تمام دانستنی ها درباره چرخ های ماهیگیری  " بیت کستینگ "

تمام دانستنی ها درباره چرخ های ماهیگیری " بیت کستینگ "

در این مقاله کوشیدیم بخش بزرگی از سوالات شما عزیزان درباره چرخ های ماهیگیری بیت کستیگ را پاسخ دهیم . "با ما بست " فعال در عرصه محصولات و لوازم ماهیگیری همیشه برآن است که به عنوان بزرگترین و به روز ترین مرجع فروشگاه های اینترنتی لوازم ماهیگیری و شکار برای سوالات کاربردی شما کاربران عزیز پاسخ های علمی و فنی مناسب ارایه نماید. چرخ های ماهیگیری بیت کستینگ با توجه به مدت فراگیر شدن کوتاه خود در ایران برای کاربران عزیز ما جزو جذاب ترین موضوعات می باشد. "با ما بست" اولین و کامل ترین مجموعه ارایه دهنده چرخ های ماهیگیری بیت کستینگ در ایران ، با افتخار برای شما عزیزان به راحتی در دسترس قرار داده است.

همه ی چیز های دانستنی درباره چوب های ماهیگیری

همه ی چیز های دانستنی درباره چوب های ماهیگیری

وقتی بیرون می رویم و اولین چوب ماهیگیری خود را می خریم ، نوع ماهی که دنبال می کنیم و پول های زیبایی که خرج می کنیم اغلب دو عامل محدود کننده هستند.  در حالی که ما اکنون مجموعه کاملی را جمع آوری کرده ایم ، این عوامل هنوز ملاحظات کلیدی هستند هنگامی که ما به دنبال چوب ماهیگیری جدید برای افزودن به پکیج ماهیگیری خود هستیم.

اجرای طرح جامع احیاء و بازسازی ذخایر آبزیان در هرمزگان

اجرای طرح جامع احیاء و بازسازی ذخایر آبزیان در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، ساسان صادقی در جلسه هم اندیشی اجرای طرح جامع احیا و بازسازی ذخایر آبزیان در استان هرمزگان با حضور سرپرست معاونت صیدو بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، رئیس بیولوژی و ارزیابی ذخایر پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، معاون تحقیقات پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، معاون پژوهشی اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، خبردا

مشاهده گونه مهاجم "ماهی سوسماری" در رودخانه کرخه!

مشاهده گونه مهاجم "ماهی سوسماری" در رودخانه کرخه!

رئیس پارک ملی کرخه از مشاهده گونه مهاجم و غیربومی ماهی سوسماری در رودخانه کرخه خبر داد.به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد الوندی؛ رئیس پارک ملی کرخه در صفحه خود در صفحه مجازی از مشاهده گونه مهاجم و غیربومی ماهی سوسماری در رودخانه کرخه خبر داد و نوشت: این گونه احتمالاً از طریق تخلیه آکواریوم یا عمداً وارد آب‌های داخلی شده است. این گونه مهاجم غیربومی خطری جدی برای گونه‌های بومی رودخانه کرخه است.

انتصاب نخستین رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی فدراسیون همگانی

انتصاب نخستین رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی فدراسیون همگانی

طی حکمی ار سوی افشین ملایی نخستین رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی فدراسیون همگانی انتخاب شد. به گزارش ایلنا، در راستای پیشبرد اهداف فدراسیون و انجمن ماهیگیری ورزشی ایران، فعالیت در جهت استعدادیابی و هماهنگی‌های لازم با محیط‌زیست، ترویج فرهنگ ماهیگیری ورزشی با قلاب  «ماهی را  بگیر و رها کن» دوستی با طبیعت، برگزاری مسابقات خانوادگی و حمایت از حضور پررنگ‌تر بانوان و گروه‌های سنی مختلف و تدوین قوانین و مقررات جامع، شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های نقاط مختلف کشور و برنامه‌ریزی راهبردی و اجرایی طی  حکمی امیر مصدق به عنوان نخستین رئیس انجمن ماهیگیری ورزشی فدراسیون همگانی ایران منصوب‌ شد.

منابع آبی رودخانه ارس تا 30 درصد با اجرای پروژه داپ کاهش میابد؟!!!

منابع آبی رودخانه ارس تا 30 درصد با اجرای پروژه داپ کاهش میابد؟!!!

هشدار اتاق ایران: اجرا و تکمیل پروژه «داپ» از سوی ترکیه سهم ایران از منابع آبی رودخانه ارس را تا ۳۰ درصد کاهش دهد ، لازم است اقدامات قوی‌تری از سوی ایران در چارچوب دیپلماسی آب در دستور کار قرار گیرد ترابر نیوز:بررسی‌های کمیسیون توسعه پایدار اتاق ایران اعلام کرد: اجرا و تکمیل آناتولی شرقی موسوم به داپ (DAP) کشور ترکیه در آینده نزدیک ممکن است سهم ایران از منابع آبی در حوضه آبریز ارس را بین ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش می‌دهد. قطع یا کاهش آورد رودخانه مرزی ارس توسط ترکیه منجر به مشکلات جدی برای تأمین آب شرب و کشاورزی مناطق پائین‌دست گردد.

درباره‌ی نویسنده
« با ما بِست » با هدف فروش بی واسطه با شعار " با ما بهترین ها در دسترس هستند " توسط گروه بازرگانی عسگری در سال 1401 راه اندازی گردید و از وجود مشتریان وفاداری مانند شما بسیار خرسندیم. " با ما بست " بخاطر شما رو به جلو حرکت می‌کند. متشکریم!
اطلاعات بیش‌تر
دسته‌بندی
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...